Nu ska jag baka...

Håll i er, för nu ska mamman baka lussebullar..som ingen tycker om förutom jag..ha ha. Nej, så klart så finns det en tvingande faktor bakom detta bakande, Carls innebandylag ska sälja på Gränby Centrum. Mycket smör och socker brukar fixa biffen!

Gustav är hos Oliver och leker, kommer troligtvis vara där hela dagen. Ett lugn har lagt sig här hemma..tar man bara bort en liten huligan så blir inte striderna lika hårda. Det är precis som när man var liten och lekte i konstellation av tre flickor..inte bra..alltid en som kom på sidan om. Flickor är också enligt min erfarenhet lite grymmare än de lite mer enkla pojkarna med sina snålt stälda "intrigsinnen". Nåväl, kul för Gustav att äntligen kunna leka borta, efter karantänen, och utan hinder gå ut och leka i timmar!!! Jihaaa! Var omöjligt förut ..kunde vara ute i max en kvart i detta eländiga väder.

Perra är i England och slår runt, enligt hans mått mätt, kollar på fotboll alltså. Själv skulle man plöja igenom Londons shoppingdistrikt som en iller. Han är i och för sig i Leeds..kanske inte riktigt samma shopping där. Att han är borta medför att min blogg inte fylls på som jag önskar..mina tre fågelungar kräver mycket av sin mor.

Jag hoppas snart att jag kan ge er mer bakgrund och berätta mer om Gustavs operation. Berätta för världen att donationsfrågan är viktig!! Gustav har en ängel någonstans som har räddat hans liv. Det måste alla få veta!

Lilla Alice som är nr 2 i Uppsala län att få ett nytt hjärta kämpar just nu i Göteborg, håll era tummar för henne och hennes familj!! Senast jag hörde så mådde hon inte så bra..hoppas hoppas hon snart mår bättre!

Kram till er alla och Glad andra advent..eller vad man nu säger =)! Försök att inte stressa..det finns så mycket mer som är viktigare!



Det kan vara roligt på sjukhus också..när man har hela lekterapin för
sig själv. Ingen fick vara där med oss pga infektionsrisken. Sötnosar!
Juni -09.

Kommentarer
Postat av: Lidis

Tycker nog att Calle är väldigt lik sin far på den bilden... Hahahaha!

2009-12-06 @ 14:45:49
Postat av: Mamma Anna

Det ska jag hälsa honom.....ha ha

2009-12-06 @ 17:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0