En oas i allt kaos.......

www.hus5.se

Kommentarer
Postat av: Mona Bergvall

Hej! Har just läst några månader ur din blogg. Jag förstår att det måste vara jobbigt när ens barn blir sjukt. Peppar peppar så har mina barn som idag är unga vuxna klarat sig från min hjärtsjukdom. Jag är född med hjärtfel men har levt ett normalt liv ändå. Jag hoppas att Gustav också får göra det. Jag tycker att du har rätt inställning för det svåra som ni går och har gått igenom som familj. Mina föräldrar var alltid för överbeskyddande och är även idag trots att jag snart fyller 50. Man måste låta sina barn få ta motgångar oavsett om man är frisk eller har en sjukdom. Jag tror att varje barn växer som person då. Jag önskar er allt gott. Med vänlig hälsning

Mona Bergvall

Postat av: Anna Mamma

Tack Mona!



Jag försöker behandla alla mina barn lika men visst är det inte alltid möjligt....Storebror Carl tror jag fått anpassa sig mycket dock, vilket ger mig dåligt samvete i bland..han har ju inte fått busa med Gustav som vanliga storebröder då G gick på Waran tidigare..Jag var mer beskyddande när G var liten..nu vill jag att han ska få leva som alla andra!! kram

2010-04-14 @ 19:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0