Hög puls och plåster i pannan....

I måndags vara G och tog prov för att kolla koncentration av Prograf i blodet (avstötningsmedicin). Vi fick svaret och hör och häpna, doktorn gav mig frihet att ordinera själv..ganska coolt, men lite läbbigt. Hans värden hade nämligen sänkts lite och då kände jag att vi behövde höja lite...får se i morgon om jag gjorde rätt (nytt prov då).

I går var G hemma hos kompis D hela dagen och hade superkul. Var vid skateboardrampen, spelade fotboll etc etc. Kom hem med stans skitigaste kläder och ett plåster i pannan. Hade visst störtat med huvudet rakt ner i en vattenpöl. Går åt fler plåster nu när man kan röra sig obehindrat!

I dag var det hjärtkoll och snack med Dr A då vi ska försöka trappa ur kortisonet igen..förra gången så fick han ju migrän. Vid dagens koll så hade Gurra hög puls eller högre än vanligt, vilket är lite oroande. Han är väldigt trött i dag dock då gårdagen var hektisk, så vi hoppas det hänger i hop...man är rätt slut nu på alla sjukdomar och över all oro, så håll tummarna att han får vara frisk nu!!! När vi kom hem så tog jag tempen bara för att var säker och där var det ok...vaddå, jag neurotisk, näää! Ja ja bättre kolla än inte!

På fredag åker jag och mina vänner upp till min mammas stuga i Tällberg..där kommer vi att göra så lite som möjligt..bada bubbel, dricka bubbel, sova, garva! Snälla låt alla hålla sig friska så att vi kommer iväg.....Vi ska dock tvätta fönster och fiffa lite så att vi gör skäl för att vara där..Tack mamma!!!

Kram



På Ronald Mc Donaldhus baksida..vår oas i tillvaron under tiden i Göteborg!!
www.hus5.se Hjälp till så att Uppsala nu får ett lika fint hus att vara i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0