Huvudvärken håller i sig....

Nu är jag inne på hjärntumör...man blir helt nojig kan jag lova. Kortison gör nämligen så att svullnader runt en tumör minskar, så när vi nu trappat ur en del kortison så uppkommer svullnad varvid Gustav får ont. Då han sedan får lite kortison så försvinner värken...eller är det för att han får Alvedon..? Ja ni, min mer realistiska del av hjärnan säger att Alvedon inte borde hjälpa mot hjärntumör medans den andra delen som inte är helt sund säger att jo så måste det va...hjärntumör är det nog. Stämmer in på några symptom iaf.

Nu ska han i alla fall kollas av neurolog så vi blir lugna..Gustavs läkare kommer att äta upp sin hatt om Gustav nu mot förmodan skulle ha drabbats av det. Vore kul att se iof, men jag tror jag passar!

Nu ska jag ringa Ving och kolla vad som händer när Katla börjar spruta ut aska om en ca. 1,5-2 månader som de tror...får vi våra pengar tillbaka tro. Vi ska ju åka till Cypern i början av juni..vår första utlandsresa med bröderna bus. Hundkoppel i byxhällan på Nils blir det. Eftersom vi är fam Krångel så skulle det inte förvåna mig om alla världens vulkaner tänker sig utbrott just då! Ja ja vi har varit med om värre så come on bara!

Just nu mår Gustav bra och då känner jag mig lugn, men så fort eländet kommer tillbaka så känner jag en viss panik faktiskt...när går det öööööver?



Gurra och Oliver i vip-logen på Globen med, kan han ha hetat Bodén..spelade i IK Dalen iaf. Innebandy final som slutade mycket positivit för oss. Go Storvreta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0