Nu är lilla hjärtat dålig igen!

Suck och stön och fan och hans moster! Jag tror faktiskt att jag snart plingar och går av, tackar för mig ...nej det gör jag ju inte, men ibland känns allt tröstlöst. I morse vaknade Gustav med migrän igen, precis 3 dagar efter ändrad dos av kortison (igen). Nu står det alltså klart att det är urtrappningen av kortisonet som ställer till det...hoppas vi!

Han har varit så ledsen och mått alldeles förjäkligt lilla vännen. Nu hade vi migrän tabletter hemma så jag tror att vi fått bukt på det..men oj vad maktlös man är. Idag trodde han själv att det var en avstötning då det gjorde ont i hela kroppen...läbbigt! Vi får vänta och se hur det löper ut. Håller tummar och tår då Gustav har fått 4 biljetter till innebandyfinalen i Globen av Min stora Dag. Vip-loge och allt..hur mycket godis, chips och läskeblask man önskar..de ni. Det är som att vi får en loge full med vin, drinkar och sushi..eller välj själv efter smak vad som skulle finnas i din drömloge!

Natti nu ska jag försöka ge Gustav flytande antibiotika när han sover..en uppgift för den händige!

http://www.minstoradag.org/



Kommentarer
Postat av: Annika Söderholm

Håller absolut tummar och tår och skickar all god kraft jag kan uppbringa! Kramar från Västervik / Annika

2010-04-16 @ 08:17:25
Postat av: Anna mamma

Tack Annika!!!

2010-04-16 @ 12:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0