En uppmaning till folket!!

Sprita era händer alla männsikor så våra kära transplanterade barn och vuxna får fira en frisk jul. En enkel julklapp till oss som oroar oss för alla baciller och sjukor som kan drabba våra kära!!

Förra julen var Gustav inlagd med dropp för svår magsjuka...just do it! Tack för det!!!

I morgon ska jag själv genomgå en liten op inne i näsan, så jag ska i jul uppträda som Rudolf med röda mulen, passande att göra detta nu!

Milano nov 2010 -  Tack Min stora Dag - Ni gjorde Gustavs dröm sann!!



Puss

Kommentarer
Postat av: Lidis

Vilken härlig bild!



Jag spritar för fullt! Ska t ex på julbord ikväll, så då blir det nog en liten nubbe...:-)

Närå, vi är duktiga på att tvätta och sprita oss ordentligt. Upplärda av Gustav och Nils...



Nu är jag nyfiken på hur det är med mulen, Rudolf!? Ringer under dagen!



Kram kram

2010-12-16 @ 09:27:16
Postat av: anna mamma

Ha ha..Rudolf mår fint...dunkar lite, men jag fick några jävliga värktabletter som man mår apilla av så de skiter jag i nu och går på alvedon. Ont ska med ont besegras!Ring gärna så ska du få den ofriserade storyn.

2010-12-16 @ 09:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0