Lucia och det jag tänkte mest på var...

Att Gustav skulle bli smittad av alla som trängde i hop sig i "gigrummet" på dagis. Näe inte bara, jag beskådade även min lilla söta Nils som luciagigade för sista gången på dagis. Han var så duktig, stod och lajade med sitt ljus i framvarnade lucias krona..ha ha. Sjöng till ibland. Älsklingen. Carl och Gustav var med och jag tror de tyckte det var mysigt.

Efteråt så styrde Gustav upp fikat med att få alla ungar att börja rita....kanske inte vad fröken tänkt sig =)

För att återgå till min sjukdomsrädsla. Innan Gustav blev opererad var jag rädd jämt för att någon skulle ringa och säga att nu mår han dåligt eller nu har han tuppat av eller ve coh fasa, nu har vi ringt ambulans, nu är det fara för hans liv. Tack och lov hände inte det, förutom några få incidenter med blodtrycksfall etc. Nu har rädslan minskat avsevärt faktiskt, nu kommer mest oron över att han kan bli sjuk och då helst i stora folksamlingar. Detta kommer över mig när jag själv är lite ansträngd...eller ja, superstressad =). Fler som är det just nu?!?! Man får alltså vara glad att min rädsla för att något ska hända Gustav också har minskat efter transplantationen. Yay!

Puss och god natt!


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Ojoj, jag förstår din oro över alla dessa baciller. De är inte nådiga mot våra transplanterade barn.

Alice åkte på en redig sväng magsjuka som givetvis slutade med dropp på sjukan. Njurarna gillar inte magsjuka.

Skönt att ni fått vara friska ett tag nu och hoppas ni får en fin jul.

Ha det gott// Gunsan

2010-12-14 @ 16:21:21
URL: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati
Postat av: Anna mamma

Ja du..alltid är det något =). Gurra körde en magsjukesväng förra julen...fy tusan vad det var jobbigt. Behöll verkligen ingenting och FK åkte i höjden vilket då såklart gjorde honom sämre igen. Nej fram för fler spritade händer!!!!!! Ska nog köra en egen kampanj..det värsta är att alla tycker att man är lite nojig, de förstår ju inte riktigt vilken pina det blir för G (och oss!. Hoppas ni också får en härlig jul med friska barn!!! kram

2010-12-14 @ 18:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0