Gustav och jag blev inte stjärnor över en natt.....

och det struntar ju vi i för vi har redan vunnit högsta vinsten. Det Gustav har vunnit går ju inte att mäta i pengar eller ära, utan det han har fått är livet och hur mäter man det? Jag träffar människor som läst artikeln i UNT (14/2) om Gustav och de verkar nu ha förstått vidden av vad som hänt...jag hoppas att folk får upp ögonen för alla älskade små hjärtebarn som behöver forskningen för att överleva!! Inte tala om alla de som behöver ett nytt hjärta eller ny lever etc www.livsviktigt.se

Sedan  måste jag slå ett slag för Ronald Mc Donald Hus som nu äntligen kommer till Uppsala och byggs för alla dessa barn som måste bo i Uppsala under långa perioder för behandling av ex. cancer. Att de ska få ha sina famlijer hos sig är förbanne mig en rättighet, det räcker väl med att de är jättesjuka!!!!

Ingen talangscout har ringt i dag så jag förmodar att min TV karriär är över...ha ha!
http://www.tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/uppsala?videoId=1.1509703&selId=1.1062685&currPage=0

www.ronaldmcdonaldhuset.se

Låt fler få den chans Gustav har fått!!



Lillebror Nils i sandlådan på Ronald Mc Donald hus i Göteborg - vår fristad!!






Kommentarer
Postat av: Gunsan

Har själv varit i kontakt med vår lokaltidning. Enköpingsposten.. Tyvärr verkar de inte nappa på alla barnhjärtans månad:(



Alice tycker att det är kul o kolla på er i tidningarna och på TV:)

(Han har nytt hjärta som jag, säger hon)

2010-02-17 @ 10:35:10
URL: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati
Postat av: Anna Mamma

Vad synd! De har ju en solskenshistoria att berätta med Alice...konstigt att de inte nappade på det!! Jag vet att Gustav låg på sjukhuset med en tjej från Enköping julen 01..tror hon hette Moa..gud vilket dåligt minne jag har. Vi skulle träffas här hemma men de blev sjuka då och nu har vi tappat kontakten. Ni kanske känner till dem, Hälsa i så fall!! Hoppas Alice mår bra!!

2010-02-17 @ 19:03:42
Postat av: Sanna

Superbra inlägg och bra gjort Anna - jag tror nog de ringer snart! Snygg och tydlig.

2010-02-18 @ 10:34:03
Postat av: Anna mamma

Tack Sanna!

2010-02-18 @ 21:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0