Vackert så...

Dagen började som vanligt med att tiden inte räckte till ..varför blir det på dette viset! Jo det kan jag berätta, jag kommer inte upp ur sängen. De som känner mig vet detta mycket väl. När jag var liten och kompisar sov över fick de ligga och vänta på att jag skulle vakna, stackars satar...

I dag var Perra med Gustav på hjärtkoll (ja, vad annars..=)) och det togs ekg, blodtryck och ultraljud...allt var perfa..lite högt blodtryck, men det skulle jag också ha med det träningsschemat hjälteprinsen håller. Samtidigt som Perra var på sjukan så var jag i skolan på uppföljningsmöte med rektor, lärare och skolsköterska. Vi har varit lite oroliga för Gustavs "nya" skolgång, där han är on his own. Det har gått över förväntan, lite problem har han med att sitta still och det kan bero på att hans tidigare beteende inte ger vika riktigt och att hans muskler håller på att utvecklas. Det tredje kan var att han har en oro som inte släpper i första taget...inte helt konstigt med tanke på det trauma han gått igenom...vi får vara tålmodiga!

Måste slå ett slag för Café Alma i Universitetsaulans källare...åt en mycket god soppa där idag! Tror visst att Cajsas tagit över och det var ju en förbannad tur!

Idag så hoppas vi att fler anmält sig till donationsregistret!! www.livsviktigt.se

Jag hoppas snart att jag kan ordna upp min blogg lite och även presentera lite nya kategorier såsom Gustavs egen sida, där han får säga sitt.

Kramen

PÅ VÄG HEM efter 5 veckor i isolering....MUNSKYDD, FAR ÅT SKOGEN!!!!
En av de underbaraste dagarna i vårt liv! Dagen efter var det midsommar-
afton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0