Störst av allt är kärleken...

Prins Daniel har nu inget efternamn...hur skumt är det? Nåväl, han har gift sig med prinsessan och fått halva kungariket..nästan.... Go Daniel!..Lite som mig faktiskt, jag gifte mig med Perra från Möklinta och hon gifte sig med Daniel från Ockelbo..ha ha.

Daniel fick en ny njure precis samtidigt som Gustav fick ett nytt hjärta..de opererades under samma vecka om jag minns rätt...så roligt att de båda mår bra. En har nu gift sig och en har varit på sin första charterresa..olika äro våra vägar i livet, men ändå så himla lika...barn som vuxen...prins som prins!

Jag är så glad att både Gustav och Daniel mår bra ett år efter sina transplantationer..att deras liv har gasat på i 180!

Leve donation!!! Leve brudparet!!!


Kommentarer
Postat av: Chatrine

Hej Tittar in på eran sidan nästan varje dag och följer vad som händer i eran familj. Jag har en pojke som också har hjärtfel mm. Önskar er en trevlig dag.

2010-06-29 @ 12:11:52
URL: http://maximozolsson.blogg.se/
Postat av: Anna mamma

Hej Chatrine!



Hoppas ni får en skön sommar...jag har varit lite lat med skrivandet men hoppas komma igång snart =)Skyller på semestern he he.



Ha det gott!!

2010-07-01 @ 08:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0