Framme..

Perra och Gustav har kommit fram helskinnade till Göteborg. De åkte vid elva-tiden i förmiddags. Lite jobbigt är det att inte vara med denna gång när biopsin genomförs, att det inte är jag som står där när han sövs och vaknar. Perra är ju precis lika bra som mig, men man är ju som man är....

Gustav är ofta väldigt arg när han vaknar ur narkosen då han sövs på gas, så jag hoppas att personalen läser journalerna ordentligt..han har behövts sövas om de senaste gångerna så att han kan vakna lite lugnare. Man får liksom inte kontakt med honom då han vaknar....lite som en stenpackad alkis faktiskt.

Nåväl, det viktigaste är att han inte har någon avstötning.

I går var journalisten Gunnar här från Donationsrådet, trevlig man, fast han var Bajare....he he. Har fått texten nu och ska gå igenom den så allt blir rätt återberättat. Man vill ju inte fara med osanning. Undrar om jag skulle bli "donationsmissonär", jag känner ett viss kall här...mmm får se. Det finns mycket kraft till detta kan jag lova.

Carls innebandylag vann idag..Sten Sture p-98 (12-2)..han gjorde två mål också "pansarvagnen från Norby", han kallas så av en kompis pappa (bandy) =).

Nisse och jag har varit och åkt pulka med Leah och Lidis..och lekt i Skivlingsparken..förbenat vad snö det är!

Ny vecka nya vårkläder att upptäcka!!

puss



En något orolig mamma...ofattbart var det enda jag tänkte...hur kan detta
funka?!? Jag tänker på den lilla vän som inte fick leva sitt liv, livet är så orättvist
och samtidigt så underbart på en och samma gång. Carpe diem!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0