Idag var det ingen bra dag för Gustav...men fint väder...alltid något!

Gustav vaknade mitt i natten och kom in till mig...det han sa var - Mamma, jag vaknade jättekonstigt! Direkt går min katastrofradar igång. Varför då, avstötning, dubbelslag...När han sedan vaknade i morse så var allt bra till att börja med, men efter ett tag så blev Gustav väldigt ledsen och huvudvärken kom som ett brev på posten. Trots ledsen Gustav var vi tvungna att åka till sjukhuset för provtagning...vi var lite rädda att Prografvärdet var lågt, därav skallebank.

Men nej, värdet var perfekt.

När Gustav sedan kom hem sov han till ca. kl. 12.00, inte normalt för honom så något var inte bra. Kan ha varit att han inte åt något efter forbollsträningen i går...kom hem kl. 20.00. Han svepte en välling, men det räckte visst inte. NU mår han bra...peppar peppar!

I morgon hoppas vi att alla är tillbaka på banan! Kommer man någonsin att få vara helt lugn eller ska jag få vara orolig jämt och vara på min vakt...?

Tjing!



Gustav och Nils nyklippta ..någon gång under 2007. Gullpluttar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0