Kära Gustav!

Mina söta, bråkiga pojkar är precis just nu lugna...harmoni!!

Förra veckan blev Gustav slalomåkare...det känns otroligt, men samtidigt så rätt...nu är det ju precis som det ska vara.

Denna vecka så har jag blivit intervjuad av Hjärtebarnstidningen, hoppas det kan hjälpa någon som befinner sig i samma situation!! I morgon kommer Donationsrådet...nu får man nog snart bli agent för Gustav =). Kan vi hjälpa någon att ta rätt beslut så är vår mission completed.

Gustav har fortfarande sviter av sin senaste kräksjuka...tarmarna vill inte återställa sig! Puh! Medicinnivåerna vill inte riktigt ställa in sig. På söndag drar han och Perra till Göteborg för biopsi nr 8! Håll tummarna!!! Det är alltid jobbigt när han ska sövas trots att detta är en rutinoperation. Ingen logik finns i en förälders hjärna, så är det bara....blindtarm eller hjärtbyte..allt är jobbigt! Sedan är jag inte där...hur ska det gå!?!?! =)

Jag ska lägga ut länkar så fort de bara finns!

Här kommer länken till Gustavs artikel i UNT på alla hjärtans dag!! 

http://www2.unt.se/avd/1,,MC=0-TYPE=paperarticle,00.html?db=UNTW&search7_guid=UNT201002140019

I morgon kör Carl UNT-cupen i bandy på studenternas ...eller hur man säger?! Heja UNIK!

Gustav under sin infektionsperiod i Göteborg..ca två veckor efter op. Ser inte direkt sjuk ut eller hur?

 


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Åhh men gud vad roligt, kan man säga så? Ja, jag tror du förstår hur jag menar.

Då är det bara att hålla utkik efter er i Hjärtebarnet sedan.

Undrar om folk förstår HUR STORT detta med organbyte är?!?

Jättebra att du sprider och delar med dig av allt detta och kanske kan få fler att ta ställning.

Lycka till för Gustav på biopsin, vi åker ner om 2 veckor på biopsi nr5.

Kram kram

2010-03-06 @ 09:05:15
URL: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati
Postat av: Mamma Anna

Tack!



Lycka till ni också!!

2010-03-06 @ 10:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0