Lilla hjärtat mitt

Sjukhuset hela dagen, prover..sova...sova..ledsen för det gör ont i huvudet. De fattar inte riktigt varför han har ont, men onkologdoktorn trodde som jag att det är kortisonet som spökar. Eftersom det trappas ur så får kroppen lite abstinens och flippar lite...Till slut fick han migräntabletter för vuxna, dock inte full dos, och slockande. När han sedan vaknade så var han lite bättre så att vi kunde åka hem...men det tog hela dagen.

När vi kom hem käkade vi pizza, men det skulle inte G ha gjort ..den hamnade på golvet efter att den varit nere och vänt...darling! Earth Hour glömde vi totalt bort mitt i alltihop, men vi får hoppas att världen förlåter oss..man kan ju säga att det praktiskt taget är ett sjukhus här hemma och dem kan man ju inte släcka ner!! =)

Nu sover han, men jag kunde väcka honom och ge medicin iaf. Nu ska jag sova...lite trött ...gick upp fyra i morse. Ingenting för några av mina vänner, men för mig, "en nära döden upplevelse".

Kram i natten...nu ska jag bara ställa om klockan så provtagningen blir rätt i morgon!



Gustav, Nils och Carl käkar limpmacka framför tv´n...lyxputtar!
2007

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej Anna!!!!! En stor,stor kram till dig från mig - jag har tänkt på er ofta och blev så glad när jag såg er i Hjärtebarnet. /Cattis, Fastighetsbyrån i Gagnef

2010-03-29 @ 20:51:46
Postat av: Anna mamma

Tack gulliga du! Ja, visst är det härligt. Hur mår ni då? Hoppas allt är bra! kram Anna

2010-03-29 @ 23:06:14
Postat av: Gunsan

Jättebra artikel i Hjärtebarnet.. Tror att transplanterade barn varit i lite skymundan, men nu är det på väg att ändras. Bra att det uppmärksammas.



Hoppas Gustavs huvudvärk har givit med sig.

kram

2010-03-30 @ 10:23:00
URL: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati
Postat av: Anna mamma

Ja, den blev bra..känner som du nu när man liksom passerat det jobbigaste. Jag tror ju som jag skriver i min blogg att fler och fler barn kanske kommer att behöva transplanteras i framtiden då man nu fixar de flesta ganska komplicerade felen...då känner jag att jag vill göra något för att bidra till att detta talas om mer! Vet att du känner precis likadant!!! kram

Gustav mår bättre tack och lov...vet inte riktigt vad det var, men troligtvis var det för att kortisonet nu håller på att trappas ur och då lite för fort...eller så var det en förkylning som satt sig lite fel...puh!

2010-03-30 @ 12:06:21
Postat av: Mia

Hej Anna!

Läste om er i hjärtebarnstidningen. Hoppas Gustav mår bättre och är fri från huvudvärken. Det är skönt att läsa din blogg och att det gått bra för Gustav.

Vår älskade kämpe väntar på nytt hjärta. Sedan mitten på december har han ett hjälphjärta inopererat. Som tur är har han ett suveränt humör positiv och glad. Okidok ville bara skriva några rader. Sköt om er.

2010-04-02 @ 20:41:21
Postat av: Anna Mamma

Hej Mia!



Tack så mycket.



Gustav mår bra igen. Man blir lite neurotisk när han inte mår bra .....Lycka till med er kämpe, jag håller alla tummar och tår!!! kram

2010-04-03 @ 21:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0