I dag var det kalas...

Gustav hade kalas idag, han var inte hemma så mycket dock för han fick en ny cykel och drog.....underbart! Tänka sig det för bara ett år sedan. Farmor och farfar som åkt ända från Möklinta såg knappt röken av honom. Han njöt idag av sin nyvunna frihet, även i går då vi var i väg på grannpub..kunde liksom dra iväg med kompis Albin som för övrigt kom på kalaset idag också, det gillade G!!

På puben igår så hände det en olycka på familjen vi var hos studsmatta...gissa vilka som var inblandade?!?!
Jajamensan bröderna Eriksson mellan och mini...jag satt bara och väntade på det, så det kom inte som någon större överraskning. Nisse har en fin blåklocka idag kan jag lova! Man får vara glad att de inte flög av matteländet.

Nåja vi är på topp i familjen E. Just det ja, Perra och jag har 16-årig bröllopsdag idag..liksom försvann i bruset =)

kram




DN bilden...visst har vi snygg tomt..ja ja har inte haft tid riktigt! Det ser
lite bättre ut nu =)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

GRATTIS!!!! Till både Gustav och er. Ni är så snygga på bilden och vem bryr sig om uteplatsen, den syns inte när ni glänser så. (PS. Artikeln till bilden var jättebra)



Kram

2010-05-24 @ 22:30:24
URL: http://jeanettesundin.blogg.se/
Postat av: Anna mamma

Tack Jeanette!! Jag hoppas vi hjälper någon! Hoppas allt är väl med dig och din lilla sötnos!! Kram kram

2010-05-25 @ 21:07:28
Postat av: Sanna

GRATTIS - shit 16 år... Underbart att höra om Gustavs nya äventyr!! När bär det av söderut då?

Kram

2010-05-27 @ 09:06:13
Postat av: Anna mamma

Tja Suzie!



Tack! Vi drar till Cyprus 7/6...tror knappt att det är sant, det är det ju inte heller...ha ha. Familjen Krångel blir väl sjuka eller nåt! Näe det händer inte. Har hämtat Tottes koppel som jag ska sätta i Nils byxhälla på flygplatsen, han har rymningstendenser av stora mått. På flyget kan han ju inte ta sig någonstans så där kan man ju koppla loss =). Hoppas ni mår bra!!! kram

2010-05-27 @ 13:37:34
Postat av: Mimsan

Hej kära super-women-mama!

Skönt att ni kom iväg och hoppas du får lite avkoppling, det är du värd!!!! Ha en skön sommar så hoppas jag vi ses på Gotland. Vi SMS-ar när vi är nere, 24/7-4/8. Har för mig att ni är där då också?

PS. Vi bo fortfarande i en trea, F-N. DS.

Kram M & co

2010-06-12 @ 21:06:04
Postat av: Anna mamma

NU är vi hemma!! Visst är vi där då så sms annars ....puss!

2010-06-15 @ 20:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0