Atjooo...

Då var det dags för första förkylningen för Gustav. Han har varit hostig länge men inte farligt, men nu vågar jag inte chansa längre...

Min föreläsning på seminariet som Socialstyrelsen anordnar på Läkaresällskapet närmar sig (30/11). Måste kanske se över mitt material..denna gång ska jag tala i 45 minuter och på Ackis var det bara 30 min..får fylla ut med lite mer om hur han och vi hade det innan den magiska dagen 1,5 år sedan. Jäkla vad tiden går....och jag som bara känner mig starkare för varje dag. Kanske kan bero på att kroppen inte befinner sig i ständig stress som om man vore i ett krigsdrabbat område..vissa sinnen börjar pocka på som stått på vänt..och även vissa känslor. Kanske mest för den manliga delen i familjen, men även för mig! Man vågar tänka lite framåt nu!!!

27-28 november är det insamlingshelg för det femte Ronald Mc Donaldhuset som ska byggas i Uppsala. Äntligen får alla hjältar som kämpar här ha sina familjer nära!!! 

kram



Järngänget på San Siro.....jag blir så glad av att se min lilla vinnare.
Hans ängel ser honom säkert också..jag vill det!

Kommentarer
Postat av: Lotta Lannebo

Hej Anna! Jag undrar om jag kan få kontakt med dig angående Gustav inför ett radioprogram om hjärtat? Det går bra att mejla!

2010-11-18 @ 13:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0