I dag var det mässa...jag stod där och lät stormen komma! Ibland önskar man att man behövde ta mindre ansvar och ha mer befogenhet.....får väl skylla mig själv förstås!

Man känner att man lever efter denna dag. Gustav, Nils och Perra kom släntrande med popcorn och div. rov. Vid Skanskas monter fick de godis, vi goda föräldrar sa då som man ska - tacka för godiset nu barn och de gjorde de så fint, med tillägget...-vi snodde några pennor också! Ha ha ärliga är de iaf.

Nu finns man med på programmet för seminariet: 

Donationsseminarium, Läkarsällskapet
Var: Läkarsällskapet
När: 30 november
Arrangör: Socialstyrelsen
Målgrupp: Personal som arbetar med donation och transplantation

Nu är det dags för seminarie om donation och transplantation som anordnas av Socialstyrelsen.

http://www.donationsradet.se/forprofessionen/utbildningar/kalendarium/Documents/PROGRAM%20-%20Seminarie%20i%20donationsfrågor%20November%202010,%20CM.pdf 


Mer info om donationsveckan http://www.donationsradet.se/startsida/donationsveckan/Sidor/default.aspx.

Kom i håg att donation räddar liv och hur fantastiskt är inte det så säg!

Puss på lördagskvällen..har även hunnit med att döma en fotbollsmatch i källaren...man är väl inte bara anställd, man är mamma också!


Kommentarer
Postat av: Sophia Sjöbom

Hej Anna!



Läser din blogg då och då för att få veta hur det går med Gustav nu när jag inte jobbar med Perra längre!

På något vis har jag fastnat för dina berättelser.



Tänkte bara säga att du får hälsa till min mamma, Margareta Sjöbom, när du ska hålla föredraget på Socialstyrelsen. Hon är donationsansvarig ssk i Landstinget i Värmland och ska iväg och lyssna. Tror minsann hon kollar in bloggen då och då efter att jag tipsat och berättat och Gustav.



Ha det gott!

Sophia

2010-10-22 @ 21:03:45
URL: http://jaghetersophia.blogspot.com
Postat av: Anna Mamma

Hej Sophia!



Vad roligt att du håller koll på Gurra! Perra hälsar så gott..han hade ingen koll på att din mamma jobbade som donationsansvarig ssk. Jag ska absolut hälsa henne om jag träffar henne.



Ha det så bra, kram Anna

2010-10-24 @ 20:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0