Regnet det bara öser ner.....la la la la la la

Hur känns Grekland? Är inte riktigt klar med sommaren ännu känner jag.....passar jättebra att det regnar småspik just nu när snickaren byter fönster i detta nu...familjen krångel har gjort det igen kan man väl säga. Tur som tokiga!

Gustav har kompis V här idag och det är en ren fröjd. Inga barn som bråkar...aha det är alltså Gustav som sätter i gång bråken...eller inte. Bråken är väl säkert en produkt av min dåliga handledning och slappa hållning, tar på mig det och försvarar det med att livet har varit en ren pärs de senast 9 åren..så det så! Nu behövs stöd och support samt positiv feedback för att få mig att bli en supermamma som har lugna och lydiga barn. Jag skulle nog behöva gå en kurs i att vara tydlig och inte så förb. blödig...dåligt samvete för allt. Sedan blir jag arg när de är stökiga, stackars barn förstår väl ingenting. Nåväl, vi tar en dag i taget. Nu är det middag som står närmast på agendan!

kram


Kommentarer
Postat av: Alexander

Hej! jag kommer gärna och busar på fredag! jag slutar kl 15 på fredag så jag åker och hämtar G på skolan runt 16 om det är ok? min mobil har bråkat hela sommaren så svara på mailen! KRAM!

2010-09-15 @ 08:55:32
Postat av: Anna mamma

Du är så välkommen..säger till Gurra att du kommer fredag typ kl. 15.30? kram

2010-09-15 @ 22:05:56
Postat av: Alexander

Tror inte jag hinner till 15.30 har jag riktigt flyt med bussarna så kanske jag hinner.

2010-09-16 @ 08:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0