Converseskor all over...

Man kan säga att Converseskorna har tagit över stan..ha ha herre min je vilken succé. Jag är inte bättre jag, har ett par vita höga samt vita låga, plain som jag är :))

Nu har man alltså lämnat ett förslag om att man ska få pengar för att donera sina avlidna anhörigas organ för att betala för begravning eller lämna till charity. Varför inte? Lite läbbigt tycker jag dock att det är när man blandar in pengar i det hela..känns som om man gör commers på det hela och där haltar jag lite. På något sätt måste man prata mer om det eller helt enkelt ändra lagen så den blir mer tydlig. Har man inte aktivt sagt nej till donation så är saken klar. Visst måste man kanske vara lite mer sublim när det gäller barn, men där säger jag återigen:
Ställ dig frågan och säg sen att du inte vill donera...kan bli knepigt:
-OM du eller ditt barn blir sjukt och behöver ett organ, är du då villig att ta emot..de flesta säger nog ja här (om inte man har religösa eller andra motsättningar mot det), då borde det vara givet att även ge, i alla fall i min värld.

Det är vår nu!


Kommentarer
Postat av: Joel

Jo, hehe Converse skor börjar "regera" när sommaren kommer och man kan se hur många som verkligen bär dessa skor som faktiskt har längtat efter det!

2011-04-25 @ 10:26:51
URL: http://www.converse-skor.se
Postat av: Lidis

Lite dåligt med uppdateringar här tycker jag...:-)

2011-05-16 @ 22:14:29
Postat av: Anna mamma

Ja...urdåliga faktiskt...men jag har inte haft inspirationen...skärpning Anna!

2011-06-05 @ 00:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0