Förkyld...

Oh no, nu är Gurkan förkyld, men som tur var ganska pigg..man är lite skraj ändå när han blir sjuk, vet inte riktigt vart det tar vägen. Får vara hemma i morgon också då han snorar ordentligt idag. Han ligger ju ner på marken mer än han står när han är i skolan.....

Mitt föredrag på Gillet i går gick bra, det kändes så i alla fall. Hoppas mitt budskap gick fram, om inte så visades även en film med ungefär samma budskap :)

I morgon är det jag som får jobba...jihaa, lyllos mig! Ska träffa lilla Ellie i morgon, hon rymde med mamma till Umeå innan hon blev född den lilla lurisen, men nu så ska hon gullas med vill jag lova!

natti

Kommentarer
Postat av: Hannah & Ellieskrutt

Glad Alla Hjärtans Dag, till dig och hela din familj! <3



Fick veta att februari månad har av Hjärt-Lungfonden utsetts till alla barnhjärtans månad. Extra fokus ligger på Alla hjärtans dag den 14 februari, så jag tänker på din familj och andra familjer som går igenom denna resa som ni gjort. Det är svårt att sätta sig in i hur det är och förstå. Jag vet bara hur det är att älska sitt barn och hur rädd man är om sitt lilla liv. Du är en klippa! Och framför allt Gustav!



Tack för senast. Var så roligt att träffa Er. Sakna! Jag och E kommer snart ner och hälsar på igen.



Kramar!

2011-02-14 @ 17:57:15
Postat av: Anna mamma

Puss på er! Saknar dig med, och speciellt alla medarbetare av det manliga könet :)Hälsa din vackra och fina familj!!! Vilken liten gosegris hon är er Ellie! Du kan lämna in henne hos mig när du vill, kom i håg det, allvarligt!!

2011-02-14 @ 18:20:09
Postat av: Anonym

Puss på er! Saknar dig med, och speciellt alla medarbetare av det manliga könet :)Hälsa din vackra och fina familj!!! Vilken liten gosegris hon är er Ellie! Du kan lämna in henne hos mig när du vill, kom i håg det, allvarligt!!

2011-02-14 @ 18:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0