Gustav går hem själv från skolan.....ett steg för mänskligheten (mamma och pappa=), ett baota steg för Gustav

Trodde man ju inte någonsin skulle inträffa i detta liv. Nu fick han ju två liv i och för sig, men ändå. Trodde inte det skulle hända under min livstid heller..och jag får väl bara en chans jag =).

Han var så duktig, mönstergosse verkligen. Ringde mig när han gick från skolan och ringde sedan när han kommit hem, givetvis efter han tvättat och spritat sig..vem är denna pojke? ha ha Sötnos!

I morgon hoppas vi vintern kommer tillbaka!

kram

ps Nils sover..antingen håller han på att bli sjuk eller så förstod han till slut att man blir väldigt trött när man inte går och lägger sig på kvällen..den som lever får se. ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0