Gustav både glad och ledsen....

Dagen fredag 21/1 började med att lilla mister Eriksson var på 5-års kontroll med poliospruta som överraskning! Han skötte sig exemplariskt...han gör det när han känner för det =)!

Gustav mår så bra nu, men blir ibland lite ledsen då han tycker några kompisar föser bort honom när det kommer någon som är lite bättre fysiskt rustad än honom...i fredags fick han gå omkring länge på skolgården själv då han egentligen skulle spelat pingis, vet inte med vem. Han blev utbytt då det kom någon som passade motspelaren bättre... Den ömme modern säger då - kom i håg att de levt med dig länge då du inte kunde vara med på så mycket så de glömmer sig, eller så säger jag...- det är bara att lära sig att livet är lite upp och ner ibland, och alla är inte snälla jämt, det viktigaste är i alla fall att man har sin familj "la famillia" och jag är Gudmodern =). Dagen avslutades i alla fall på Studan med polarn J! Glad som en lärka när han kom hem!

Lyssan gärna på radioprogrammet om Gustav - sänds nu på söndag kväll, 19.30 i P4.

Hemmets Journal var hemma hos oss i söndags...Gustav börjar bli lite blassé gentemot pressen..ha ha, sköning!
Får se när den kommer.

Den 2/2 ska jag till Hotell Gillet och uppträda tillsammans med Mojje..eller ja han ska uppträda och jag ska berätta hur viktigt Ronald Mc Donald hus är!!!!! www.hus5.se

kram


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Låter kul med lite events..

Håll utkik på tv4 nyheterna på måndag kl 19. Då är det en 6-årig tjej med. (Alice)..

Man vill ju dra sitt strå till stacken och att många fler föräldrar skall få samma chans.

2011-01-29 @ 15:23:57
URL: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati
Postat av: Anna mamma!!

Kanon! De ringde till mig från Riksnyheterna (tror jag det var) och frågade om de kunde träffa oss om en timme (i fredags vid lunch), lite svårt blev det så vi tackade nej. Men det är super att alla barnhjärtan uppmärksammas. Hörde att Veronica P och hennes pojkar skulle vara med på tisdag morgon på TV4 Stockholm!! Super! kram

2011-01-29 @ 18:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0