Vad har hänt....

Men kära hjärtanes vad tiden går....Gustav mår så bra att man nästan blir rädd.

Vad har nu hänt sedan 5 juni kan man undra? Gustav har slutat trean och har fyran framför sig som kommer att kräva mycket av honom då det blir lite tuffare. Tyvärr så fick vi inte signaler om att han hade det lite tufft förrän terminen nästan var slut men nu har vi tagit tag i det och ska försöka hjälpa Gustav. Han har lite svårt med koncentrationen samt med besvikelser/motgångar, (vi har skyddat honom från det). Vi har träffat en psykolog som ganska direkt kunde se vad som orsakat det hela. Det återkommer jag till snart...kräver en ett eget inlägg.

AIK´s Motumba och Pavey kom på besök till Gustavs lag UIF -p01, hur ballt var det? Efter deras besök som också generade biljetter för hela laget att gå och se landslaget i oktober, har Gustav utvecklats oerhört... Laget har stöttat Gustav vilket de nu får kredit för- Coolt! Efter detta så spelade Gustav cup och gjorde mål så det stänkte om det..han spelade som i trans.

Det är det jag säger till skolan, engagera er lite och ge honom självförtroende och peppa så ska ni se på fasiken. Gustav har ju i det närmaste blivit utsatt för övergrepp när han var liten, folk som petade och stack honom, höll fast honom när han var en liten bebis...usch, gör ont i mig fortfarande. Jag vet att det var tvunget, men så klart så måste detta någonstans ta vägen!

Detta kan min inte säga nog: lev nu och fånga dagen!!!

puss



Dom ser lite impade ut, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0