Vi kom, vi såg, vi segrade Cypern....

Ja tänk vilken underbar vecka vi fick. Solen sken hela veckan förutom en liten kort stund mitt på dagen onsdag.

Alla mådde bra...ja ja magen var väl lite körig men inte ont och det var det viktigaste.

Gustav mådde som en prins och jag tror barnen vuxit på den veckan vi var borta. Att flyga var en baggis för dem...som jag oroat mig för...ha ha mamma drack skumpa kl. 08.00 på Arlanda, men uj vad verksamt det var! Perras hand höll dock på att gå sönder vid start, men i nöd och lust heter det ju!

Alla barnen hittade kompisar från hela Sverige. Jag och Perra hittade också kompisar som blev kvar en vecka till, vi hoppas träffa dem under sommaren.

Tänk vad lite värme kan tina upp själen...gud vad skönt det är med värme...snälla värme kom till Sverige snart!!!

Tack alla som hjälpte oss innan resan med intyg, mediciner, stöd och glada tillrop. Förhoppningvis kan jag vid nästsa resa vara lite coolare..men jag var rätt cool ändå tycker jag...bättre än väntat  ha ha.

Nu väntar Gotland i slutet av Juli...äntligen är man inte blekast på stranden!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0