Bandymatchpremiär för Gustav....lagkapten i en match!

Gustav hade bandymatch, sin allra första i livet, i lördags. Rättare sagt 3 st på raken. Han har tränat hela julen och har utvecklats oerhört. Har nu en stabilitet i höfterna som han inte haft tidigare, vilket gör att han inte ramlar direkt när någon kommer nära =). I en match fick han vara lagkapten..han var så stolt. De förlorade alla matcher, men det gjorde inget, lika glad ändå. De andra lagen hade visst lite äldre spelare med också, då är det inte så lätt. Gurra har nr 3 på tröjan precis som storebror Carl, lagkaptenen i Unik p-98. Vardagsmat för många men ett litet mirakel i min söta familj.....

Idag har jag och Nils chillat. Gurra har varit hos kompis O. Carl lirade bandymatch i soluppgången. Jag och Nils samlade till slut ihop oss och gick för att hämta G, tips..gå inte nära Norbyvägen med Nils, killen är en fara för sig själv och andra. Folk som hörde oss måste tro att jag är en galen satmorsa..man blir ju livrädd och skriker rätt ut, vad gör man, har ni några tips?

Nej, nu lite ost och vin...jasså är det söndag...carpe diem!!



Bowlingproffset Gurvis, Lindvallen 2010 med föreningen Viking! Tack
tack tack, finns inga ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0