I går..

hade Gustav sin första gymnastiklektion inomhus efter nya hjärtat! Hinderbana. Haja om ungen var lycklig! Äntligen kunde han vara med på en hel gympalektion utan att behöva stå på sidan om och göra något mindre ansträngande...."a small step for mankind but a gigantic step for a little boy"! Han är fortfarande lite svag i överkroppen så lite hjälp behövdes vid armgång...vem behöver inte hjälp med det?! =)

I morgon ska jag till Stockholm och bara "chilla" med mina kära vänner! Shopping och middag hos Anna W.
Det ska bli så trevligt!

Återkommer snart med fortsättningen på förra inlägget..flygturen, operationen, början på det nya livet.

Ha en skön fredag...ska försöka kolla på Idol i det larm som brukar uppstå efter middagen i detta hus. Kanske
blir bra bakgrundssound.

Lilla Alice mår bättre nere i Göteborg. Jag vet ju av erfareneht att det snabbt kan ändras så jag hoppas med
hela min själ att allt nu ska gå bra för henne!!
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.8531227

Peace!



Pappa Perra! Nu fick ni se honom också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0