Mår förträffligt idag.....

Firmafest i går. Väldigt trevligt. Kul att få komma ut och bli bekräftad som Anna ibland! Ska gå ut oftare...hemma var det nämligen frid och fröjd...toppen enligt Perra..hm..det är alltså jag som är motorn till allt bråk. Bra, då blir det party varje vecka =)!! Eller klarar man det egentligen?!?

Mår i alla fall fint idag vilket är ett under i sig, beror nog på att vi dansade och dansade. Tack kära arbetskamrater!

Livet börjar bli mer som det ska nu...det märks, jag känner mig mycket lugnare i själen.

Hoppas ni alla mår bra och att livet är snällt mot er!

Vi hörs snart....



Gustav och jag sommaren 2007....två år innan op.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0