Vi vill ha tårta till frukost..tårta till frukost..vi vill ha tårta till frukost!

AIK gjorde det igen! Kul, Gustav, Carl och Perra var där och såg bollen rulla AIK´s väg rakt in i IFK´s kasse. Jag gillar ju IFK också eftersom de hälsade på G på sjukhuset (Stefan Selakovic och Kim Cristensen..mamma var kanske gladast..he he) så lite synd om dem är det tycker jag.

När Gustav är i folksamlingar så har han munskydd i vissa lägen (även idag) vilket skrämmer folk något alldeles..ha ha, de tror att det är han som är sjuk, när det bara är han som inte vill bli sjuk. Lika bra det så håller de sig borta, man vet aldrig hur det är med hulliganer "skratt"! Igår tog han sin andra spruta mot "svinis ", skönt, vårdcentralen rocks!!

Själv var jag hemma och mös med Nils...den lilla sötnosen. Var och köpte farsdags-present och kilade så klart in på Lindex, men det enda jag gjorde där var att leta efter Nils under alla klädställningar, vilket alltså gjorde det hela helt onödigt. Inget till mamma ...Perra vill nog alltid att han ska följa med efter detta!

Jag är hemma med Gustav denna höst då han inte får gå i skolan och jag har nu kommit till slutsatsen att jag är inte lämpad att vara hemmafru, eller hembiträde som jag hellre skulle vilja kalla det. Usch och fy vad det tär på mitt humör! Inte bra! Jag vill inget hellre än att mina barn ska må bra, men det gör de ju inte när jag är stingslig hela tiden,....vad gör man? Tips!

Kram i pissvädret!!! =)...men vi lever och det är det viktigaste!!!!

www.livsviktigt.se 


AIK GULD 2LAX9

Nyskrudad i

Julafton 2008...5 månader innan transplantationen. Nya AIKstassen!


Kommentarer
Postat av: Ludmilla

Skönt att ni äve fått spruta nr 2. Så långt har inte vi hunnit än!

2009-11-12 @ 14:40:58
URL: http://ludmilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0