Många dagar kommer och går....

Halloj, många dagar har passerat utan ett inlägg...inte bra. Det har drällt barn här denna höstlovsvecka som inte givit mig en suck att skriva. Idag blev resten av familjen vaccinerad- skönt..jag mår lite konstigt, men Carl och Nils verkar ok.

Jag ska snart sätta er in i den totala kaos som uppstår när man får beskedet att barnet man älskar är dödligt sjuk med oviss utgång. Det ställer så klart hela ens tillvaro på ända till att börja med, men männsikan är stark och anpassar sig. Det är inte alltid kul, men vems liv är alltid det?

Skriver snart igen...

Hormonhäxan, även kallad "grannhäxan" av vissa, ha ha, ska ut i morgon med barnen och skrämmas.....Gurra tyckte inte att jag behövde klä ut mig, skitunge....mooha ha ha!

Kram

Kommentarer
Postat av: Ludmilla

Vad skönt att ni alla är vaccinerade nu!

2009-11-04 @ 19:53:57
URL: http://ludmilla.se
Postat av: Mamma Anna

Ja jätte! Gurra har fått två sprutor vilket gör att man är ännu lite lugnare!

2009-11-10 @ 10:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0