Puh..nu kan man andas ut lite

Gustav är vaccinerad! Tjoho! Skönt, nu har han väl kanske lite skydd, men tyvärr inte lika mycket som vi andra då hans immunförsvar är lägre. Vi har varit på sjukhuset och klarat av vaccinering,ultraljud, ekg, provtagning, vägning samt mätning och håll i er, allt var perfa!

Man undrar ibland vad Nils tänker om allt som hänt, säkert inget alls då han är så van med alla sjukhusbesök, mediciner etc. Gustav äter f.n. 7 mediciner 2ggr/dag, varav en medicin tas 4 ggr/dag. Hans syskon har aldrig rört Gurras mediciner, vilket är helt otroligt egentligen. Carl var knappt 3 år när G föddes så han har varit otroligt duktig. Så klart så har han varit lite frustrerad och levt rövare, vilket man kan förstå, hur ska man annars få uppmärksamhet i denna familj.....! Det är skrika högst som gäller i bland..här på Norbys Gazaremsa. Jag tror dock att mina barn har ett försprång känslomässigt, på gott och ont, och då främst Carl som är mycket mogen på det planet. Kramas gärna fast hela fotbollslaget står bredvid...mmmm, jag älskar mina barn. Men som man säger: "-Barn är en guds gåva och en satans plåga" citat Perras arbetskamrat =).

Kram och ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Lidis

Blev resten av familjen vaccinerade samtidigt?

2009-10-19 @ 08:44:32
Postat av: Inge Ahl

Helt underbart att allt gott så bra med Gustav. Så även denna avlägsna vän känner glädje för hans och din/er skull.

Fantastiskt att sjukvården fixar detta!

Jag tror att många fler skulle vara donatorer om man bara puffade mer för det.



2009-10-20 @ 15:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0