Nu mår vi bra....

Gustavs huvudvärk är ett minne blott..men vi fick sätta tillbaka senaste dosen kortison. Nu tror jag att jag gör ett eget schema för urtrappning av eländet...missförstå mig rätt, medicinen är superbra, men just nu ställer den till lite problem för prinsen.

Carl och Nils får verkligen se en bror som pendlar mellan glad och arg som ett bi på ett par sekunder..undrar hur Nils egentligen tar det? Carl är mer van. Kortisonet förstår ni, eller rättare sagt förändringen av dosen gör Gustav väldigt orolig och labil på samma gång. Han är för det mesta på topp, men faller igenom vid minsta lilla motgång...vi hoppas nästa urtrappning a la mamma gör susen! Brukar ju funka bäst när mamma fixar, eller hur ;). Ibland är man inte helt pedagogisk i de lägena när han flippar, även solen har fläckar...eller just denna mammasol har rätt många faktiskt......

Idag gick Carl hem med Gurra...de kom nog inte så långt innan Gustav ringde och vrålade i luren att Carl var taskig...till saken hörde att jag höll i ett möte just då...var ju tvungen att svara när jag såg att det var G......ja herre min je ...först vrålade G och sedan Carl...alla hörde vad de sa de ljuva små barnen. Ha ha ja, vad gör man i det läget. Det var bara att försöka tala Carl till rätta och fortsätta mötet.

Grattis Malin och Marko till lilla söta Kerstin född 19 april 2010. Välkommen till världen lilla Skrållan! Nu blir det åka av för mamma och pappa!!

Natti patti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0