Nu är viruset spikat...Epstein Barr var det...

Gurras virus var inte körtelfeber utan Epstein Barr-viruset ...känns så där! Vi vill inte ha något efterspel på det tack!!!! Håll tummarna! Han är lite blek, men pigg.

Epstein Barr kan ge upphov till Hodgkins sjukdom..jag dör då tror jag...näe det gör jag så klart inte, men det vore lite övermaga tycker jag. Vi vet att det absolut kan hända då hans immunförsvar är som det är, men arrghhh, låt det inte hända snälla!

I morgon bjuder Kjell och Vp på kräftskiva i sitt alldeles nyrenoverade hus + tomt..jag får parta i uterummet jihaaa! Hoppas jag i alla fall =). Så fint blir det! Inga barn, bara vi.. känns rätt ok! Jag vägrar höra någon jävla skitmusik, här ska poppas..tur att man ska till en tidigare musikproducent!

Känner mig lite dålig på att skriva just nu, men jag hoppas att skrivlusten kommer tillbaka i och med att mörkret sänker sig över norden, låter väl mysigt? Neeeej!

Puss puss

Ja och så var det det här med foton...kommer!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men körtelfeber är ju oftast just EBV

2010-08-29 @ 11:45:29
Postat av: Anna mamma

Ok...enligt läkaren så var det bara EBV..man är ju inte helt hemma på detta. Ebv är visst vanligt hos transplanterade iaf och är vad jag förstår ett herpesvirus..ska be om lite mer info tror jag så jag förstår sambanden med EBV och Hodgskins...

2010-08-29 @ 19:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0