Fredag igen...hur fort går tiden egentligen?

En vecka liksom bara försvann, sammanfattning: en stycken medicin glömd, tre provtagningar, tre busungar, en stycken make borta i går kväll och i kväll...jag har fått förmånen att umgås med fyra män i kväll..i åldrarna 4-11. Carls kompis David sover över, så här behvöer man inte känna sig ensam kan jag lova.

Vi har sett filmen Sommaren med Göran, rätt bra faktiskt, lite svårt att få jättebra sammanhang med Nils badande, klättrande, skrikande, lekande i vår närhet. Gustav och David är ju ämnade för politiska karriärer för de pratar oavbrutet, men jag tror vi såg det bästa i alla fall.

I morgon kanske man ska börja träna igen...Gustavs magsjuka fick mig att tackla av lite på den fronten. I går hörde jag vårfåglarna drilla i skyn så nu så är vi på gång, mot ännu vår....

Puss och natti!



Kusin Astrid och Nils en underbar dag på Tofta (Gotland), stranden var
nästan helt tom. Vi skulle bara dit och titta, men dessa två tokar gick i
med kläderna på.....en sådan harmoni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0