Giv mig styrka...

Herregud så det härjas i detta hus...vi får nog börja yoga hela familjen tror jag för att få ett inre lugn. Just nu är det bara nästippen som håller sig ovan vattnet för min del...sanrt sugs jag ner i total kaos. Nej, man ska inte klaga fast nu känner jag att jag måste...till någon. Jag vet att vi är ofattbart lyckligt lottade och att jag borde sitta och njuta av varje sekund, men tyvärr går inte det då jag mestadels agerar domare eller polis...nåväl, det går väl över. Det vore så himla skönt bara att få njuta av ledigheten istf att bli arg hela tiden. Det får inte vara mer avkopplande att jobba än att vara hemma då är det något fel.

I dag har jag, Carl och Gustav varit på stan när Nils var hos kompis Filippa och hade det mysigt. Vi cityfarare gick på restaurang och åt kinabuffé med bl.a. sushi = mamma glad. Vi restaurangtränade lite och det går inte med mister krasch (Nils). 

Nej, nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen. Just det ja, blommor har planterats i dag också...än så sker under!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0