Livet är fett najs...(Carl och Gustav sufflerar)

Fredag...skönt. Trött som få, i går var det konferens på Fagerudd. Vilken mat, jag åt så jag inte kunde sova..ha ha. Sov väl kanske 5 timmar med lite avbrott. Så typiskt när man äntligen får eget rum och lugnt.

Carl och Gustav ligger här bredvid mig i sängen och spelar spel och sufflerar. Gustav meddelar att han spelar Fifa 09 på DS..alla förstår? Carl meddelar att han väntar otåligt på datorn..min dator, tough luck! Gustav tog prover idag efter att mätvärdet sänkts. Värdet ska ligga vid 8 och idag var det 8,9, fint va?

Oj vad skönt, nu kom Carl med huvudmassagemojängen, den som ser ut som en handvisp. Det är så otroligt avkopplande att få huvudmassage, vilken kille!!!

I morgon är det ingen aktivitet eller sport inplanerad..jo innebandyträning är det ju.....

Morfar träffade Hans Rosling på Uppsalapendeln härom dagen och han hade samma dag under ett föredrag på KS, tagit upp Gustavs historia och framför allt artikeln om honom i UNT. Han tyckte vårt jobb att belysa donationsfrågan var toppen. Nu får man sträcka på sig lite, tycker ni inte?

Natti



Nu längtar vi till Klintehamn, Gotland...vårt kära hus!! Någon som vill
hyra? 10 bäddar!


Kommentarer
Postat av: Lidis

Hans Rosling?! Coolt!!!



Ja, när blir det Gotland? Ska vi försöka få till några dagar med fam Lindberg/Gustavsson/Mellin/Lidberg och Eriksson? Vore superkul! Måste dock ganska snart hitta en vecka alla kan. (Vi måste lämna in semesteransökan innan 31 mars. Ha en skön lördagskväll! Kram kram

2010-03-13 @ 16:54:19
Postat av: Anna mamma

Det måste vi verkligen..nu blev nog v. 28 uthyrd här i veckan, så vi får nog rikta in oss på v 29 eller 30 tror jag....allt beror på ekonomin....man skulle vara lite rik så slapp man den biten =) kram kram

2010-03-13 @ 19:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0