Om, om igen....

Ja ha då började dagen med att Gustav återigen hade en fruktansvärd huvudvärk. Skrek förtvivlat...usch, ibland önskar man att man kunde skruva av hans huvud och sätta det på mig i stället...Perra och jag delade på dagen så vi ändå fick jobba lite...ej störtfokuserat iof, men man gör så gott man kan!

Gustav har sovit nästan hela dagen så vi hoppas på att det trots allt är någon sorts förkylning som satt sig i skallen...hoppas hoppas! Provsvaren var bra, så där hittade vi ingen förklaring.

Nu ligger jag och G i sängen för tredje gången i dag för att låta en Ipren värka..vi har bytt från Alvedon bara för att se om det blir bättre. Nåväl, vi tror dock inte att det är en avstötning....men man är på helspänn, jag lovar!
Höll faktiskt själv på att börja grina alldelses nyss då Gustav återigen blev ledsen av allt ont, innan Iprenet gjorde sitt. Fredagsmys i Erikssonsk tappning.....nej, nu får det vända!

Min halsinfektion har nu spridit sig ner till larynx...he he (morfar har varit här igen), dvs strupen, så nu hoppas vi den inte tänker vandra ner till lungorna...don´t ork!

kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0