Bara för att kortisonurtrappningen nu går bra så ska det jäklas...

Eller ska jag säga att min kära make klantade till det...nej, alla kan göra fel. Nåväl, han råkade ge Gustav kortison även i går kväll, trots att han bara tar det på morgonen..fick lite tilt i huvudet helt enkelt. NU hoppas vi att det inte ska störa urtrappningen nämnvärt!! På´t igen bara. Vi kör mitt schema med minimala ändringar en gång per vecka.

Ikväll har hela familjen Eriksson varit på Stadium för att köpa fotbollsskor åt Carl...puh, tur att det har mest ungdomar som jobbar..de som ännu har lite kraft kvar! Efter 1,5 timmar så var vi klara..Nils hade provat de flesta prylarna och då helst en kickbike som han körde i 180 knyck runt hela butiken..folk fick kasta sig undan..men jäklar vilken balans han har, vejde fint för de som var för små för att fatta att de skulle gå undan! Gurra körde innebandy och provade ett antal målvaktshandskar..frågade en kille i personalen (som oftast hade en annan kund samtidigt) om det mesta. Ja ja de bråkade inte med varandra i alla fall....det var riktigt trevligt! De mår bra och det är det viktigaste.

I morgon får vi se om det blir lite bloggande för Ronald Mc Donald hus i Uppsala..... http://www.alltforforaldrar.se/

Till sist så vill jag bara hälsa krya till Alice som är i Göteborg!!

Gården på Ronald Mc Donaldhus i Gbg..Fotboll stod på agendan även denna dag! Carl och G i högform.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0