Gustav ville inte åka hem....

Gänget som man mötte i dörren den 4 november hade breda leenden och är numera världsvana globetrotters. En tripp till Milano på några dagar..peace of cake. Här har man oroat sig, ska verkligen sluta med det. Måste!

Tack Min stora dag!

Nils och jag var hemma och hade mys i två dagar. Nickis, badhuset. Vi slog rekord i vattenrutschbanan..gud vad han njöt och skrek av skratt! Jag var även uppe och lekte med barnen på Nickis (inget för höjdrädda, Lidis...). Lång rutschbana där med som vi åkte hand i hand nedför...underbart!! Jag var den enda mamman i uppblåsbara rutschbanan..ha ha. Var skitkul! Men man märker att man är en aning stelare än barnen.

Gustav var på första riktiga bandyträningen i går..det var tre barn och åtta (!) tränare. Han grät av trötthet innan, då han var och lekte med O hela dagen, men dit skulle han, hade ny bandyklubba ju =)! Det gick superbra!

Puss



Alex, Gustav och Carl i Milans omklädningsrum...mäktigt! Milano 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0