Donationsvecka ...det blir en sådan vecka 42

I tisdags var Gustav på öppen träning som Sirius anordnade, bandy alltså. Han var så lycklig att åka med sina polare. Han lärde sig åka förra året så det behövs lite mer isträning, men han var stolt - Mamma. jag åkte råbra..ramlade bara två gånger. Bättre en hans egen Pappa faktiskt! TV4 intervjuade mig, men det klipptes bort ..ha ha. Hur lyckas jag med detta..?

Vecka 42 har blivit utsedd till Donationsvecka. Akademiska sjukhuset initierade visst detta. Go Ackis! Jag vet inte så mycket om detta, marknadsföringen har inte satt i gång eller så har den varit sparsam. Det sker i alla fall olika aktiviteter runt på Sveriges sjukhus för att belysa vikten av att man donerar. En tilldragelse här i Uppsala blir jag. Jag ska berätta Gustavs resa till ett nytt liv. Bra övning innan mitt framträdande i Stockholm...gulp! Ska nog gå bra, jag lär ju inte glömma bort vad jag ska säga i alla fall........=)

Kram och alla tankar går i dag till Mathias som kämpar nere i Skåne! You can do it!!!

Kommentarer
Postat av: Lidis

Halloj!



Men du, då kan jag ju lyssna i Uppsala också! Tid och plats?



/Helena



2010-10-08 @ 08:23:16
Postat av: Anna mamma

Onsd v. 42 kl. 12.30...Hedstrandssalen på sjukhuset ingång 70. Gulp! Får träna i Tällberg!

2010-10-08 @ 18:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0