Två dagar till Milanooooo

Ja hörrni ni! Nu är jag ett nervöst vrak...varför..jo för att på måndag drar Gustav och co till Milano. www.minstoradag.org har gjort detta möjligt för Gustav. Han ska få se sitt favvolag Real Madrid vs Milan på Milans hemmaarena. ....Om ni tycker att detta inlägg är lite förvirrat så skyller jag på Svenssons makalösa mat och dryck =). Tack snälla ni!

Jag kommer inte att ropa hej förrän de sitter på planet. Carl är förkyld och Gurra hostade en del i morse...jag tror jag har stressat sönder honom denna vecka stackars barn...sprita dig, håll dig borta från de som nyser och hostar...bjäbba bjäbba..jag vill ju så gärna att han kommer iväg...! I detta läga borde jag vara coola mamman, var är hon när man behöver henne!

Han mår bra och är laddad, så håll tummarna!!

kram mitt i natten ..aha en timme till..bra, det behöver jag i natt!

Om Gurra mår bra på måndag så kolla in Unt "Hallå där"!




Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Önskar de får en super trevlig resa. Mathias är nöjd med sin upplevelse. Många kramar från skåne <3

2010-10-31 @ 08:10:07
Postat av: Anna mamma

Tack Ann-Sophie!



Hoppas Mathias febern bara är ett litet efterspel av väldigt nedsatt immunförsvar..Gustav fick feber precis en vecka efter sin avstötning.....hoppas han snart är på topp! Heja heja. Gustav ligger och hostar på sitt rum nu..suck please låt dem komma iväg...annars smäller jag av tror jag.

2010-10-31 @ 21:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0