Penicillinkur numero 2

Äntligen har Gustav kommit på rätt köl. Första fotbollsträningen för säsongen..stod mest bredvid med pappa och övade mottagningar...tror han känner att han inte riktigt håller måttet..men det gör han. Han behöver bara öva upp lite Nissetakter..bryta in framför 12-åringar utan att tänka på morgondagen =). Det kommer, bollkänslan finns där och även tekniken så det är bara att ösa på.

Förkylningen har nu gått varvet runt här och har funnit sig till rätta hos mig, fy vad trött man blir av den här jäkeln, en riktig hårding..Tror även att min hjärna blivit drabbad, helt förvirrad, eller mer än vanligt iaf.

Gustavs penicillinkur nr 2 har gett resultat, fick lite starkare grejer och har tagit det i 11 dagar...kör tills det är slut tänkte jag, blir nog i morgon. Vägrar att han blir sjuk igen direkt på. Han är inte en vanlig sjuk unge det är ett som är säkert, snacka om att man märkte att kroppen inte orkade stå emot och kurera sig snabbt.

Nu ska jag hänga tvätt...äntligen, som jag längtat...vänta måste plocka ur fönsterna först (grejerna alltså), imorgon får vi nya fönster på valda platser i huset.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0