I´m back on track...

Hej alla!

Några hektiska veckor har gått sedan senaste inlägget. Våren är på väg och mitt sinne bättre. Kan beror på min träning som nu äntligen startat ordentligt. Gustav mår bra efter sin ofattbara förkylning som pågick i ca 2 månader..det är väl bara att gilla läget och förstå att det kommer att bli så för honom.

I söndags var det dags, Gustav gjorde sitt första mål någonsin i sitt liv. Gick på retur, tog ner den på bröstet och pangande in den..precis som han har tränat och tänkt sig sitt första mål och så äntligen kom det. Han var så lycklig, tittade på domaren, tränaren, pappa, var det verkligen sant har jag gjort det! Jaaaaaa, hans självförtroende växte på bara den grejen och han gjorde det mesta rätt i matchen efter det..ni vet det mesta sitter i huvudet..har man tron på sig själv så fixar sig det mesta. Nu ska vi bara träna lite mer på att springa och gå in i situationer..inte lätt för en kille som aldrig behövt (kunnat) kämpa utan fått det mesta serverat..men det är lika bra att lära sig livets regler och varför inte på fotbollsplanen :))

Gött är det med vår, inte sant!

Kram

En liten julGustav...bara för att påminna att det snart är jul igen :) Nej, nu ska vi njuta av vår och sommar!!


Kommentarer
Postat av: Alexander

Vilken stilig kill! bra att du kom igång me bloggen igen!

2011-04-12 @ 12:23:53
Postat av: Anna mamma

Tack gullet! Nu ska jag försöka skriva lite oftare! Hoppas försäljning och flytt går som smort! kraaaaam

2011-04-12 @ 21:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0