Nu känns det tungt...

Men egentligen borde det inte det. Gustav är rätt skapligt pigg men ändå är det inte bra. Jag försöker meddela honom först lugnt och försiktigt att om du inte slutar mucka med Nils (Nils jagar honom då och det är ju så kul..) så kommer du få ännu mer ont i halsen senare i kväll...ööhhh vaddå. Mycket riktigt så ligger han sedan och gråter för att när han hostar så gör det ont...att då behöva säga..ja, jag sa ju det, är inget kul, men man är ju tvungen för att han ska förstå. Sjukdomar beter sig inte riktigt som vanligt i hans kropp nu..lilla gubben=). Nu hör jag honom hosta också...vart ska detta sluta?

Just nu känns det tungt i alla fall, kanske är vädret, tycker de flesta liksom har fått nog av snö upp till nocken och kyla som ligger i Sibirienklass. Jag vet inte jag, men inte är jag på topp i alla fall.

Perra och Carl var på Siriusmatch och kom hem alldeles nyss, vet inte hur det gick för det var raka spåret till tv´n för fotboll...kul familj man har nu. Två som grinar för att de inte får springa och bråka eller titta på Pokémon och två som glor på fotboll..ingen som har en vän liten tjej att låna ut för att hålla mig sällskap :).

Nej, dags att gaska upp sig ...



Lite julfeeling passar nu tycker jag. Nils tycker för övrigt att nu när det kommit
så mycket snö igen så borde det bli julafton igen..är benägen att hålla med
honom snart..så det blir något kul!

Kommentarer
Postat av: Lidis

Ska jag skicka över Leah en stund?



Kramar!!!!

2011-02-17 @ 10:47:05
Postat av: ANNA MAMMA

Jaaaa, gör det, kan det garanteras mys och lugn...? :)

KRAM

2011-02-17 @ 17:06:26
Postat av: vp

Puss och kram. Hoppas det känns bättre nu.

2011-02-21 @ 18:19:26
Postat av: Anna mamma

Tack vp, det gör det! ...men han är fortfarande förkyld...3 veckor senare...men bättre ska sägas!

2011-02-22 @ 16:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0