Nytt år och nya utmaningar...

Men egentligen bara en önskan och det är att Gustav håller sig någorlunda frisk och att hans hjärta mår bra! Alla ska må bra så klart, det är det enda viktiga. Just nu vill inget barn i familjen sova och det kan göra mig galen ibland..ingen egen vuxentid i denna familj what so ever..inte så bra faktiskt. Känns igen kanske?

Julen och nyår har gått smärtfritt, klapparna till barnen var bra tror jag. Själv fick jag ingen..vad kan det bero på? Man har väl inte varit snäll förstås =)

Under 2011 hoppas jag kunna hjälpa Ronald Mc Donald hus i Uppsala genom att tala för hur viktigt det huset är för familjer som hamnar i total kaos. Den 2/2 så ska jag berätta det för företagare i Uppsala så att de skänker pengar till huset www.hus5.se .

Sen vill jag jobba mer för donationsfrågan så att fler får den chans som Gustav har fått.. inga barn eller vuxna ska behöva dö utan att man i alla fall försökt ge dom nytt organ. Jag tror på mer PR faktiskt, visa alla dessa barn och vuxna som faktiskt får nya liv och låt de anhöriga som donerat sina älskades organ berätta sin historia!

Gott nytt år alla!

kram




Kommentarer
Postat av: Sanna

Fina pojkar! Och Gustav ser ut att må finfint och har ju riktigt runda kinder! Nice.



Gott nytt år fina familjen, kram

2011-01-06 @ 15:40:58
Postat av: Anna mamma

Tack Sanna!



Gustav mår fint, peppar peppar! Han har gått upp 8 kg sedan op och växt 14 cm..otroligt. Musklig som en vinthund! Här var vi i Lindvallen och han gnällde inte en sekund..upp och ner, upp och ner...de andra två var lite mer veka. Jag försökte lära Nils lite slalom..efter tre dagar kunde jag släppa honom utan att han bara drog rakt fram som om det inte fanns någon morgondag. =). Kram till dig!

2011-01-07 @ 20:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0