Livet är bra....

Gurra mår bättre, men förkylningen har inte släppt sitt grepp. Han hostar varje kväll och är fortfarande täppt..snacka om att immunförsvaret inte riktgit hänger med. Han har äntligen gått en hel vecka i skolan iaf. Jippie! Nils jagar guldstjärnor och har fått i hop 9 st ( han får en när han varit lydig..låter som han vore en hund, lite så är det också faktiskt...sköt dig och du får hundgodis:)). När han har fått i hop 10 blir det Nickis..tycker även jag är kul, brukar vara upp i rutschbanan med alla barnen. Han har varit rätt sökig under hösten så vi hoppas det bara var en fas...

Idag var det grannpub, mycket trevligt!

Jag har skrivit lite på sista tiden och det är nog så att jag försöker landa lite i mig själv nu, så hav tålamod så hoppas vi att en spirituell Anna återkommer med den analkande våren...och orkar inspirera till att donationsfrågan återigen kommer på tapeten. Fatta vad donation kan göra för en människa, liten som stor. Om jag fick bestämma så skulle varje bebis/barn/tonåring/pappa/mamma etc, som väntar på ett organ få överleva för att någon någonstans tar ett starkt beslut, nu får inte jag det, men jag tänker jobba för att alla ska få se äkta lycka hos Gustav som verkligen fick ett nytt liv!! Lev nu och fånga dagen...jag vet, bla bla bla ...men det är så sant så sant!

Puss!!

Nisse fyller 5 år med tandkräm i mungipan....Gurra mycket glad..Carl trött :))
mina söta barn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0